bg

Monday, July 4, 2011

Sekali Lagi


Act kiterunk nak tengok cite Transformer, tapi malangnya fully booked. Then cuba nasib kat IOI Mall, pun sama-so decide tengok cerita Sekali Lagi. Orang kata sedih. Ke aku tade perasaan? Hahaha act cite ni aku bagi 3 1/2 out of 5 stars je, aku tak puas ati tol ending die. But, cite ni sesuai ntok Couple yang tengah gadow, yang tengah crisis and moody macam aku. Muahaha tak la.

Ade part yang betol-betol buat aku tacing bile part yang ade sama macam Dia.

1. Awakk.... (hulur tangan-pujuk).
2. t
3. e
4. n
5. g
6. 0
7. k
8. laaaaaaaaa..sebok je nak tau hahaa.

Then lepas tengok citer ni, then I realize, how cruel I am to treat you like that. Yela, bila pompuan ade benda tak puas ati-terus cakap what they feel. But tak semua la. Then kita tak realize ade je lelaki yang sebenarnye lebih suka berdiam diri. Eventho kita dah buat die kecik hati, kalau bagi die bende tu kecik sangat, seboleh-bolehnya die nak simpan sebab nak jaga hati kita. Seriously nak nagis. waaaaaa!!

Guys always blame girls, girls always blame guys. Then, someone tegur. Jangan samakan. Cube kalau orang cakap pompuan macam tu. Cube awak pikir dalam family awak ade berapa orang lelaki. Fuhh..! Sorry my bad. People often cakap camni sebab takot. Normal lah. Aku pun. Hubungan yang tada masalah ibarat kau bercinta dengan patung-senyap je. Have courage. We often cakap camtu sebab meet the wrong person. I will too someday, or will not. Who knows. Cuba dulu. Bila die tak seperti yang kau impikan, yang kau nak-cuba sempurnakan die dalam hati kau. Janganlah judge die- kau suke die judge kau?

When things happen, stop blame the other party, cari punca kat diri sendiri dulu. Then start blame him/ her. Hahaha ni nasihat ntok diri sendiri ye. Sebab asyik memarah die je - without realize. I'm sorry.

p/s: jgn takot mencuba, and jangan ingat semua orang sama macam si dia, si dia. Boringgggg~
jgn ingat aku gelak-gelak and suke-suke gembira dengan bf aku, aku bahagia. hahahaha thing happens men.

No comments:

Post a Comment